عدد الضغطات : 3,460

استفسار من عضو مراسلة الأعضاء فيما يخص العلاج فقط

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
     
قديم 07-26-2015, 09:50 PM   رقم المشاركة : 1
Ahmed Ibrahem
عضو جديد





 

الحالة
Ahmed Ibrahem غير متواجد حالياً


 



 
افتراضي حد يفيدنى ارجوكو

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا باستعمل مس التراميدانين وبقف ف الشمس حوالى نصف ساعه تقريبا الساعه 7 صباحا وبعد يومين بس ابتدا فى التهاب الجلد والاحمرار وكأن الجلد محروق وانا خايف اكمل علاج يسبب اثار جانبيه فهل هذا الالتهاب طبيعى ام لا وهل استمر ف العلاج ولا اوقف وارجع للطبيب



رد مع اقتباس
     

  •      
    قديم 07-27-2015, 03:22 PM   رقم المشاركة : 2
    خديجه عبد الله
    عضو فعال





     

    الحالة
    خديجه عبد الله غير متواجد حالياً


     



     
    افتراضي رد: حد يفيدنى ارجوكو

    طبعا لازم توقفه تخيل نفسك اكلت شطه وبطنك وجعتك هاتكمل وتفضل تاكلها ولا هاتوقفها .........استخدم vitiskin ومرهم فيتامين د اسمه دايفونكس.... وادهن بزيت الزيتون وارقي نفسك بسوره الفاتحه وايات الشفاء وبإذن الله ربنا هايشفيك وحاول تأكل زيت زيتون معلقه او اتنين في اليوم مع المداومه علي سماع الرقيه



    رد مع اقتباس
         
         
    قديم 07-30-2015, 04:23 AM   رقم المشاركة : 3
    لَوُلِّيَتَا
    عضو مشارك
     
    الصورة الرمزية لَوُلِّيَتَا





     

    الحالة
    لَوُلِّيَتَا غير متواجد حالياً


     



     
    افتراضي رد: حد يفيدنى ارجوكو

    لآزم توقفه عشآن مآتصير لك أثآر جآنبيه منه



    رد مع اقتباس
         
         
    قديم 09-20-2016, 08:01 AM   رقم المشاركة : 4
    العبيط2
    عضو جديد





     

    الحالة
    العبيط2 غير متواجد حالياً


     



     
    افتراضي رد: حد يفيدنى ارجوكو

    اقتباس:
    المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed ibrahem مشاهدة المشاركة
    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    انا باستعمل مس التراميدانين وبقف ف الشمس حوالى نصف ساعه تقريبا الساعه 7 صباحا وبعد يومين بس ابتدا فى التهاب الجلد والاحمرار وكأن الجلد محروق وانا خايف اكمل علاج يسبب اثار جانبيه فهل هذا الالتهاب طبيعى ام لا وهل استمر ف العلاج ولا اوقف وارجع للطبيب
    بدايه الشفاء باذن الله شوفي موضوع انا كاتبتة عن بنتي
    البدايه احمرار وحكه وبعدها يتقشر ويبدا اللون الابيض يختفي بالتدريج مع الاستمرار جلست ثلاثه اشهر والحمدالله حمدً كثيرا


    رد مع اقتباس
         
    إضافة رد

    مواقع النشر (المفضلة)

    المواضيع المتشابهه للموضوع: حد يفيدنى ارجوكو
    الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
    #البهاق اتمنى احد يفيدني . ربي كن معاها منتدى البهاق الـعــام 9 08-27-2014 02:25 PM
    ياريت احد يفيدني استغفرالله* منتدى البهاق الـعــام 2 04-26-2013 03:45 AM
    ارجوكو حد يفدنى بالله عليكم manmeno المواضيـع الطبيــة Medical Topics 3 02-03-2012 05:18 PM
    الي سمع عن ابو عبدالرحمن يفيدني احزان منتدى البهاق الـعــام 13 04-27-2010 12:21 PM
    ممكن حد يفيدني قسامي منتدى البهاق الـعــام 14 07-19-2009 07:22 AM


    أدوات الموضوع
    انواع عرض الموضوع

    تعليمات المشاركة
    لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
    لا تستطيع الرد على المواضيع
    لا تستطيع إرفاق ملفات
    لا تستطيع تعديل مشاركاتك

    BB code is متاحة
    كود [IMG] متاحة
    كود HTML معطلة

    الانتقال السريع

    الساعة الآن 04:38 AM.


    Powered by vBulletin Version 3.8.4
    Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd
    Translation by Support-ar
    Ads Management Version 3.0.0 by Saeed Al-Atwi
    جميع ما ينشر في المنتدى يعبر عن رأي كاتبه فقط . .ولا يعبر بالضرورة عن رأي ادارة الموقع